Köpt julklappar

Kommentera
Hejsan Hoppsan!
Varit och kollat på julklappar. Hittade dock inget, sen var jag hos en kompis och kollade lite på film.
 Skriver lite här,  på "Ingen räddande ängel". Den ser helt okej ut än så länge. 
  Var på teater i fredags, en GRYMT bra! Rätt coolt, för två av de som spelade hälsar på mig när de träffar mig (vilket nog kan bero på att vi har haft den som vikarie, de gör dock inget då så de är bra vikarier).
 Inga fler läxor den här terminen vilket lär bli otroligt skönt! Man tänker hela tiden "Åh jag måste plugga". Sen kommer man på att man inte alls behöver plugga. Fast jag behöver kanske göra lite matte, ligger lite efter och har en matteläxa som jag inte gjort. 
 Ska spela upp mormor gråter på lördag, lite nervös. Har ju en aplång replik där i början. Den här veckan kommer nog mest gå ut på att få veta provresultat (hade ju en miljard prov föregående vecka) och prata lite betyg och liknande.
 Ska till tandläkaren på torsdag, hoppas jag inte har några hål. I och för sig så borde väl tandläkarna när jag spänner skroten sagt till om det var något stort hål som de såg när de kollade runt där inne. Så håll alla tummar ni kan för att jag INTE har några hål!

Ha det bästast!

Kramizzz