Inte nu igen...

Kommentera
Hej!
 Jag visste inte hur länge det skulle dröja men det visade sig inte vara särskilt länge. Redan nu är den där krypande känslan att man måste plugga inne i hjärnan. Trots att jag egentligen inte riktigt vet vad jag bör plugga på, jag menar. Vi har kemiläxa till tisdag och svenska redovisning på måndag annars kan jag väl inte direkt påminna mig om att vi har fler läxor. Fysikläxa fick vi ingen och fysikprovet är inte förrän vecka 5. 
 
Börjar fundera på om det verkligen är normalt (ja okej, folk som inte skriver tycker antagligen inte att det är normalt men bortsett från er) att gå runt och beskriva saker och ting i huvudet. Jag menar, är jag den enda som skriver noveller som hela tiden i huvet tänker typ "det mörknade snabbt, bara efter några timmar lyste stjärnorna på den nattsvarta himlen...". Med andra ord, jag beskriver omvärlden som om hela världen varit en enda stor novell. Ändå har jag väldigt lätt för att skilja på verkligheten och novellerna.

Kramizzz