Sabla irrande...

Kommentera
Hejsan!
 Tror biblotekarien blev väldigt trött på mig igår, var där 5 gånger på mindre än 2 timmar.... Det hela började med att jag råkade ta fel kemibok, så var där och frågade om de kunde kolla vems boken var. Det visade sig vara en kille i min klass som ägde boken, så jag irrande runt hela skolan för att leta efter honom (dum som jag var så väntade jag inte till lektionen började... riktigt sååå akut var det kanske inte att det kunde kunde vänta). När jag väl hittade honom så fick jag försöka förklara hur det hela låg till och bad att få ta med den till biblioteket. Sedan fick jag vet att den boken tillhörde en annan kille i min klass, så då fick jag leta upp honom (fortfarande totalt blåst...). Sen tog jag med hans bok till biblioteket och det var min.
 Lite senare under samma lunchrast kom jag på att det kanske var likadant med biologiböckerna så då gick jag till biblioteket igen, det var mycket riktigt Mattias bok. Så då irrade jag iväg igen men hittade honom inte men jag hittade den andra killen som hade min bok och förklarade läget för honom... Så jag fick ta med mig hans bok och han tog Mattias som jag hade och lovade att ge den till honom. Kollade upp boken och den var min precis som jag anat. Sen tog det en jävla tid att försöka förklara allt det här för Mattias. Vet inte om han förstod ens hälften av det jag pladdrade om men förhoppningsvis förstod han att den andra killen hade hans bok iaf... =)

 Idag hade vi matteprov, det gick inte särskilt bra, fick hjärnsläpp men det verkade det i alla fall inte bara vara jag som fick. Sen hade vi naturkunskap, där fick vi veta att vi ska ha prov om en vecka, kunde de inte sagt det LITE tidigare?! Med tanke på att provet är på allt vi lärt oss den här terminen.

nej nu måste jag plugga, ska i alla fall läsa den där sabla spasnkatexten och se om jag kan hitta dialogskiten till spanskan... var jag nu la den.......

kramizz