Min dator har varit akut sjuk

2 kommentarer
Hejsan!
 Idag har jag haft ett himla strul med min dator. Började i morse med att jag inte kunde starta den, eller rättare sagt det var helt svart och ett meddelande om att något var skadat eller vad tusan det stod. Så då fick pappa komma och installera om windows, vilket tog ett par timmar. Så nu är den levande igen och wacom, skrivare, scanner, tangentbord m.m. är installerat. Samt MSN som enligt mig är lika viktigt som mat och vatten. :P
 Sen har jag varit och köpt lite jeans idag också... eller nja, kollat snarare. Fast köpte ett par, hatar att handla kläder... är så fruktansvärt tråkigt så det existerar inte.

 Sen har jag en väldigt god nyhet! JAG HAR FÅTT EN IDÈ!!! Jag har skrivit nästan en sida!!! :D

Kramizz
 
1 Anonym:

skriven

Klänning är ett krav nu.

2 Sia:

skriven

Söt du är gumman..Du får väl visa bilder på jeans byxor.:)*