Tidning och ingen miljöinriktning

3 kommentarer

Hejsan!
 Jag tänkte börja med att förklara vad jag menar med "ingen miljöinriktning". Jag hade (som de flesta av er antagligen vet) valt miljöinriktning men fick idag veta att det var för få som valt det. Anser att detta är ganska dåligt med tanke på att anledningen till att jag valde den skolan jag går på är just det att det fanns miljöinriktning, annars hade ju den andra varit närmare. Pappa tyckte också att detta var dåligt så han mailade rektorn och teamledaren på NV, han har dock inte fått svar än.
 Sedan har vi det här med tidning, på engelskan idag så fick vi veta att vi ska börja med en tidning, vi ska göra en för varje klass. Nv1N´s tidning ska heta "THE ROID" (ROID = Read It Or Die :P)

Kramiz

 
1 Katrin:

skriven

coolt namn på tidningen =)

hoppas det löser sej med skolan... förstår att du blir grymt besviken när dom gör på det sättet =/

kram på da

2 Smurvelmurvelsmurfen:

skriven

Jo jag vet :P Var killarna som kom på det ;)

Det hoppas jag också... :S

3 Blip:

skriven

Dåligt att dom inte låter sina elever välja inriktning.