Padda

2 kommentarer
Hejsan!
Här kommer en bild på en padda som jag tog igår, den är smått redigerad, tog bort två grässtrån, även om jag vet att vissa av er inte anser att sådant är ok. Men eftersom jag själv tycker att det är okej så länge som man informerar om det så gör jag det ändå :P


Nu har iaf skolan dragit igång på allvar och jag ska plugga matte i helgen, jippie... eller inte. Men nåja, det lär vål gå bra.
 Vi har haft fysiklektioner, en där han mest bara gick igenom vad vi skulle göra i Fysik A och sedan en där han hade föreläsning om storheter och enheter (hmm... vad tusan var det som det hette nu igen? :S).
Fråga mig inte vad jag gjort men jag tryckte på något på tangentbordet så att all text blev kursiv. Knäppt. 

Kramar 
 
1 Nynäshamn:

skriven

Var ingen liten padda du hittade den skulle du ha tagit hem som husdjur :) Ja ni tjejer har en förmåga att pilla på saker som ni inte lyckas återställa retas.

2 ellinor:

skriven

hahahaha naw då xd