Vattendroppar

2 kommentarer
Hejsan!
Nu tänkte jag visa två bilder som jag tog i lördags på vattendroppar som träffar vattenytan. :)  
 Jag har endast gjort bliden ljusare och gett den en aning blåare nyans. Eftersom slutartiden var så pass kort så blev bilden ganska mörk, därför redigeringen. Haha, bäst att skriva såhär efter min krönika :P

 
Idag har jag hittills bara slappat och pratat i telefon i stort sett :P Och imorgon börjar som sagt skolan. Ska visserligen bara vara där i ett fåtal timmar men på onsdag drar den igång lite mer på allvar. Dock skulle jag tro att det nu i början mest är repetition.

Kramar
 
1 Linnea:

skriven

Sv: Okajs, tack. Om man står på backen går det inge vidare men vi har vårat badrumsfönster mot det hållet där månen går upp så där går det fin fint att stå :D

2 Nynäshamn:

skriven

Ja ni tjejer bor i telefonen :P