Blogga inte vid trötthet

En kommentar
Hejsan!
Blogga inte när ni är trötta, det gjorde jag igår kväll, skrev ett lååångt blogginlägg med ett foto i. Enda detaljen var att jag glömde trycka på publicera :@
Så jag får väl skriva om det hela idag :P
 Igår kväll stod vi på en gångväg över en motorväg och fotade bilar med lång slutartid. Vissa bilder blev bra, andra blev mindre bra. Här är en av de bättre:


Ulrika är väldigt smart ibland känner jag, eller inte :P Hon skulle göra apelsinjuice. När hon gjort det skulle hon sila bort fruktköttet tänkte hon, grejen var bara att hon glömde bort att ställa ett glas under silen, så all juice hamnade i vasken och det enda hon hade kvar var fruktköttet som hon skulle sila bort, BRA ULRIKA! Mycket begåvat :P

Idag är det att plugga svenska som gäller...

kram
 
1 Nynäshamn:

skriven

Sätt endel som fotograferar SL bussar i sthlm med lång slutartid det blir roligt resultat då bussarna är röda... Aja alla gör ju tokigheter och smurvel leder nog den tabellen skulle jag tro :P