Ekonomiprov

Kommentera
Haft prov i samhällskunskap, det gick ganska väldigt enormt åt skogen. Precis som jag förutspått, lär ligga på IG eller något i den stilen, precis som sist. Hatar verkligen samhäll, personen som kommit på att det ska vara ett kärnämne måste ha samma IQ som en rosa badboll. 
 
 Tror dock att ni vill ha en lite mer noga beskrivning av min dag: 
 Den började med extra engelska, vilket var helt okej idag. Satt och skrev några meningar om Kenyas biolgiska mångfald och sen hände det väl inte sååå mycket mer på den lektionen. Eleverna tycks bytas ut titt som tätt, idag bestod gruppen av 5 killar (de som brukar vara där dock) och sedan 2 nya tjejer, ingen av de "gamla" tjejerna. Knasigt det där :S
 Sedan hade jag svenska, då ägnade jag mig åt att läsa igenom och sedan skicka in mitt I-search arbete till urkund, antar att de inte kommer hitta något. För i annat fall har jag totalt omedvetet skrivit av en annan, vilket jag skulle tro är ganska komplicerat.
 Sedan var det dags för lunch, någon gegga med köttfärs och potatis. Ätbart kan jag säga, mer än så är det nog inte värt att jag säger för då lär ni tappa aptiten.
 Efter lunchen följde en lång och förhållandevis seg håltimme som jag ägnade åt en salig blandning mellan sms:ande och pluggande (mest sms, lite mindre plugg :P).
 Efter detta var det studietid och DÅ tyckte jag faktiskt att det kunde vara lite lämpligt att plugga, så det gjorde jag. Inte för att jag tror att det hjälpte så enormt mycket på mitt ändå otroligt dåliga resultat men jag orkar helt ärligt inte bry mig. Jag strävar efter ett G i samhällskunskap, mer än så behöver jag inte och kommer aldrig att få heller.

 Sen traskade jag iväg och gick lite fel men till slut hamnade jag hos Sandra (fråga mig inte hur jag gick fel, jag var i mina egna tankar och plötsligt var det bara massa stora orange hus xD).

 Efter det har jag ringt farmor så de kommer hit tomorrow och sen har det väl varit lite allmänt slappande skulle jag tro, och ett stenhårt öga på djur.nu som alltid. ;)

Ha det bra nu och plugga lugnt!

Kramiz