Forfærdeligt forelsket

3 kommentarer
Hejsan!
Nej jag ska inte skriva med danska bokstäver och bloggen ska inte handla om att jag är fruktasvärt kär :S :P Däremot har jag nu fått Mårtens bok "En plats de kallar Lyckan" på danska av min morbrors fru! :D Ska vi se om jag kan lyckas ta mig igenom den på danska, lär ta något längre tid än på svenska men eftersom det är en bok av Mårten Sandén så ska jag göra mitt bästa. Egentligen kan jag ju läsa danska, om jag anstränger mig lite :P Råkar bara vara lite smått lat ;)



Dessutom har jag nu fått veta att vi ska på möte med ungdomsredaktionen på lokaltidningen på tisdag :) Vilket ju var ett glädjande besked :D

Kramar
 
1 Nynäshamn:

skriven

var ju min bok :P.

2 Livia:

skriven

Tack:D!

3 Livia:

skriven

Har ingen anning om hur det stavas men typ Griffen :)