Hemma! :D

2 kommentarer
Hejsan!
 Nu är jag hemma igen! Åtminstone för 5 dagar... sedan bär det av till Danmark igen, i 6 dagar.
 Nåja, tänkte berätta lite om hur jag haft det, bilder kommer i ett senare inlägg. 
 De första dagarna var vi mest runt på olika stränder och jag ägnade mig åt att plocka snäckor. Så om dem finns det kanske inte sååå mycket att berätta. Såvida ni inte vill ha en detaljerad beskrivning av varje snäcka, vilket jag dock starkt betvivlar :P
 På onsdagen åkte vi i alla fall in tilol Venedig via buss och båt tillsammans med massa andra svenskar och en gudie. Dagen började med att vi fick någon stadsvandring i Venedig och fick höra lite om olika platser med mera. Sedan åkte vi gondol i ungefär en halvtimme. Det är faktiskt sjukt häftigt med en stad som har kanaler istället för bilvägar. När vi kom tillbaka till hotellet hade jag vätskebrist och mådde inge bra alls, men det är inget vi behöver gå in på, finns roligare saker att prata om :)
 Jag har iaf tagit drygt 500 kort, kommer att visa ett par stycken av dessa här i ett senare inlägg.

Det är iaf sjukt skönt att vara hemma igen, man sover bäst i sin egen säng! :)

Kramar
 
1 Nynäshamn:

skriven

Nu vill jag höra en detaljerad rapport om snäckorna. Låter som du hade en trevlig tur ändå i spagetti landet kram

2 Katrin:

skriven

är så avundsjuk på dej hehe =)