Målat

En kommentar
Hejsan!
 Sorry att det inte blev någon blogg igår. Ägnade dagen åt att vi målade om i mitt rum. Innan var det ju blått, blått, blått, blått och åter BLÅTT därinne. Nu är det vitt tak (var blått även det innan), väggen med fönster är vit, två av väggarna ljust ljust ljust ljust gröna och sedan väggen med dörren är lite mörkare ljusgrön (okej det där lät aningen mysko.. :P). Kan visa en bild sedan när jag kommit lite mer iordning och alla möbler inte står under ett plastskynke i mitten av rummet :P
 Sen bär det ju av till Danmark igen också ja... hmm det var ju väldigt länge som jag var hemma då :S Nåja, kommer iaf hem den 16:de. Men från Danmark kan jag iaf vara inne på nätet. Ja inte heeeela tiden, men ja, mer än i italien iaf eftersom det där inte kostar 50 kr i timmen. Vi var alltså 4 pers (farmor räknas inte eftersom hon hatar allt vad datorer heter, hon har inte riktigt förstått att de utvecklats sedan hon hade en när hon jobbade :P) som skulle dela på EN TIMMES datortid, tror aldrig jag varit inne så lite på datorn någonsin under en vecka sedan jag var typ 10 eller något.. :P En kvart på en vecka, det är helt klart nytt rekord för min del ;) 

Nåja, nu ska jag inte skriva mer.. just det ja, venedigbilderna ja... nåja, lägger in dem en annan gång (tror jag :P)

Kramar 
 
1 Nynäshamn:

skriven

Inter rosa då på väggarna ni tjejer gillar ju rosa ;). Hur går det med detaljerna om snäckorna då vill ju ha en noga rapport om dom, ha skoj i Danmark o glöm inte att inskaffa mamma klänningar ;)