Möte

2 kommentarer
Hejsan!
Idag har jag varit social med farmor, mamma och Ulrika (lägg märke till att jag var social med folk och inte med dator eller iPod :P).
 Sen nu på kvällen har jag varit på möte på lokaltidningen. Kommer både få teckna, skriva och fota den här gången, skriva gäller visserligen bara en fråga 4 men ändå. Får se om det blir något mer fotande än det där fråga 4, det beror på om de andra vill ha några bilder till någon av sina. Ska i alla fall göra ett tappert försök till att göra en illustration till en krönika som en av tjejerna skrivit, får väl se hur det går. Hoppas att de inte har allt för höga förväntningar :P Nåja, det går nog bra skulle jag tro :) Temat är jämställdhet.

Blev inga bilder idag, har inte fotat något. :)

Kramar
 
1 Nynäshamn:

skriven

Men var var mitt tema då smurvel i klänning :P

2 Layla:

skriven

Är man inte social när man använder mobil så är jag aldrig social, inte ens i duschen. Flinar brett