Kan man anmäla en stol? :P

En kommentar
Hejsan!
Här kommer en bild på en trollslända som jag fotade igår




Varit på landet idag, farmor kom fram till att vi borde polisanmäla hennes kontorsstol för mordförsök (den gick sönder när hon satte sig på den) och sedan var hon också mycket besviken över att den gått sönder när den bara var 55 år gammal... Det var ju också väldigt lite :P Undra hur polisen skulle reagera om man kom med en trasig stol och ville anmäla den för mordförsök, antagligen skulle man typ bli inspärrad någonstans, de skulle väl tro att man var helt sjuk ;)

Är inte nöjd med redigeringen av trollsländan... gjorde bakgrunden lite mörkare men ser bara konstigt ut. Ska försöka igen senare.

Sorry att jag inte skrivit på två dagar, i förrgår orkade jag inte riktigt och igår var det lite kaos på djur.nu (milt uttryckt) det tänker jag dock inte uttala mig om här...

Kramar
 
1 Nynäshamn:

skriven

Kan se rubrikerna i kvällstidningarna "Extra Extra kontorsstol anhållen för mordförsök på farmor". Jösses va trollsländor man ser ute i skärgården på sommaren