Glad glad GLAD!

2 kommentarer
Hej!
Jag känner mig väldigt väldigt glad. För jag är numera medlem i ungdomsredaktionen på en lokaltidning :D
 Första mötet var idag, först satt vi och pratade lite halvstelt men sedan blev det betydligt mycket mer diskussion när vi började prata om idéer. Sedan beslutade vi oss för att göra ett glasstest. Uppslaget där ungdomsredaktionen skriver är med i en gång i månaden i det nummer som delas ut till alla i kommunen, oavsett om man är prenumerant eller inte. Det känns verkligen jätteroligt att vara med :D
 Och ehm ja, angående glasstestet så orsakade ju då min laktosintolerans att jag inte kunde äta de flesta glassarna. Men det var sjukt roligt iaf. Dock blev vi utkörda från det sista stället för att de snart skulle stänga. Då frågar man ju sig genast om de skulle behandlat oss på samma sätt om de visste om att vi kom från en tidning och att detta kommer vara med i vår bedömning. :P

Kramar
 
1 Livia:

skriven

Vad roligt för dig ;D !



Synd att vi inte får den tidningen här x)



Hade velat läsa:P

2 Nynäshamn:

skriven

Är det blivande reporten som man får läsa om nu kul =)Måste man fråga om en autograf redan nu innan du blir en berömd nyhetsankare på tv =) kram