Halsont...

En kommentar

Hejsan!
 Vaknade imorse med halsont så tagit det lite lugnt idag (ehh.. ja okej jag brukar väl vanligtvis inte dirket springa 1 mil per dag eller så... men ja ni fattar).  Har läst lite, boken heter Som min egen skugga och är skriven är Catherine Macphail. Än så länge ligger den på betyget G, varken + eller -... Läsbar men inte mer helt enkelt.
 Snart kommer Mårtens nya bok ut :D Usch skäms för att jag inte vet exakt datum men eh ja... inom kort :P Enligt förlaget skulle den tydligen komma ut någongång den här veckan iaf, vilket ju är mycket positivt då jag kan läsa den i Italien (åker den 26 till Danmark och 27 vidare till Italien).
 Idag har det varit fint väder ute så satt ute och löste lite knep och knåp innan... Annars har jag mest suttit vid datorn, sett på tv och läst. Hoppas halsontet gått över tills imorgon! På sommarlovet ska man ju må toppenbra konstant :)
 Nåja... vad mer finns att säga? Jag kommer då inte på något, ska försöka bli lite mer aktiv...

Kram

 
1 Nynäshamn:

skriven

Mårtens bok kommer inte ut i Göteborgsområdet ;). Fint väder? Nä regn här men i morron blir det bättre då e ja ledig o ska ut i skärgården kram