Illamående, men en trevlig kväll igår

2 kommentarer
Hejsan!
Idag mår jag illa, likaså igår kväll när jag kom hem men hoppas att det går över snart. Halsont på måndagen och illamående på torsdagen, vad tusan är det här? :@ JAG VILL MÅ BRA!!!! 

 Lokaltidningen har iaf kommit, mycket trevligt och ett helt uppslag med det som ungdomsredationen skrivit (man ser min rygg på en bild *informera noga* :P). Dock kan man, vad jag sett iaf, inte läsa det som ungdomsredaktionen skirivt på nätet, annars hade jag gärna länkat till några av er (dock inte lagt ut länken här som ni kanske förstår). Men jag är iaf mycket glad och nöjd gällande den. :D Ska spara tidningen såklart :) Dessutom stod det en liten fin sak där i ena hörnet om att de önskade oss nya medlemmar välkomna, så det känner man sig verkligen :D

Igår hade jag faktiskt en trevlig kväll (förrutom att de två tjejerna som var yngre eller vad man ska säga startade värsta bråket om ifall en sån där sak när man spelar kubb skulle stå på ett ställe eller 40 cm längre bort *suck*). Vi där min kompis bodde tidigare och spelade kubb, som ni kanske förstått nu. :P Dock blev det ju som sagt lite halvbråk mellan de två yngre tjejerna som bodde på gatan. Min personliga åsikt är att 40 cm inte har någon världsavgörande betydelse och att man inte kan ändra reglerna mitt i ett spel... Men nåja, nog pratat om bråk nu :) hade en trevlig kväll iaf, bortsett från att jag senare på kvällen började känna mig illamående vilket fortfarande håller i sig :(

Kramar
 
1 Nynäshamn:

skriven

Synd man inte har tiningen här o läsa om kändisreporten =). hoppas du slipper halsonten ingen vidare det. Undrar om dessa tjejer inte förstår att det bara är ett spel kram

2 Layla:

skriven

Man blir trött på att vara sjuk, jaa...