Midsommar

2 kommentarer
Hejsan!
Var på landet idag, jag och Ulrika drog ner till sjön och kastade pinnar i vattnet, här kommer några reslultat:

Har ju som sagt bara en kompaktkamera, men nåja.. den duger, iaf tills jag kan få en system :P

 Midsommar idag då, varit på landet och ätit, sen när jag kom hem satte jag mig med någon fimo lera tror jag det hette men insåg rätt snart att jag saknade tålamod till det där, dessuotm fick krokodilen ett väldigt smalt och högt huvud :S
 idag har jag även läst klart Som  min egen skugga, den kan väl få G+ då eftersom jag är snäll idag. Den hade sina perioder då den var relativt spännande, men tyckte slutet gick lite för snabbt. Var liksom bara *poff* så var den slut och man hade knappt hunnit förstå vad som hände :S

Nu ska jag snart gå och äta iaf, blir potatis från eget trädgårdsland idag :D

Kramar
 
1 Nynäshamn:

skriven

Mycket fina bilder, jag hoppas du har plockat 7 olika blommor att ha under kudden :P. Gott med nyplockad potatis har ätit det med sill idag kram.

2 Layla:

skriven

Fina bilder, och bra mycket bättre kvalitet på dem än mina. ;)