Plask

2 kommentarer

Hejsan!
 Idag har jag först pratat i telefon (som om det skulle intressera någon :P). Sedan har jag gått till bibblan och tillbaka, fråga mig inte vad tusan jag skulle göra det för när det är 27 grader ute. Var på tok för varmt för det egentligen, men saknar vett ibland :P Efter det så var jag med en kompis. Nu på kvällen åkte vi sedan till landet och badade. När Ulrika kom upp märkte hon att det blödde på hennes mage, anledningen är ännu oklar men det såg väldigt mysko ut :P
Här kommer första plasket med systemkameran. Jämför gärna med bilderna på det tidigare inlägget med plask. Ser ni någon skillnad (mer än att plasket är annorlunda för det är jag relativt medveten om :P)


Kramar

 
1 Layla:

skriven

Fin bild! Cool.

Tycker alla plaskbilderna är fina, men det är svårt att jämföra dem allihop då dem inte är ur samma vinkel/ljus and so on, men det är nog lite mer skärpa på denna bild, tycker jag.

2 Nynäshamn:

skriven

Fina bilder vännen, har inte glömt bort dig fast ja är ute till havs.