Sims 3 och MVG

3 kommentarer

Hejsan! :)
 Inte bloggat på två dagar nu jag vet, har haft ltie mycket att göra med skolan och dessutom så har ju sims 3 kommit :D Fast eh ja... enda jag gör på sims typ (som vanligt) är ju att skapa människor och bygga hus. Ägnar evigheter åt varje människa och varje rum och vill inte ha några begränsningar i pengar när jag bygger (tur att det finns fusk :P). Gillar bättre att skapa människor i sims 3 :) Särskilt att exprementera med färger och fixa hårfärg och liknande. Skoj skoj skoj! :)
 Sen fick vi betygen i matte, jag fick MVG i matte A (är typ asstolt) och G i matte B, men siktade inte på mer heller eftersom hela kursen kan sammanfattas med 3 ord: "JAG FATTAR INGENTING" :P Men har lånat om matteboken så ska försöka förstå under lovet.
 Igår på kemin så hade vi föresläsning om ideala gaser och Bertil lekte brandman eller något i den stilen. Han sprutade iaf med en brandspruta (har ju nämnt tidigare tror jag att han sa till den andra läraren att han ville spruta med den någon gång :P). Så han sprutade typ ner lärarstolen med den :P Fast det avdunstade (letar vilt i hjärnan efter det kemiska ordet för att övergå från fast- till gasform men hittar inte :S)  relativt fort så det gjorde ju liksom inget. Men det var en rätt rolig kemilektion :) 
 
 Och idag är jag ju ledig då eftersom treorna tar studenten. Och i eftermiddag ska vi till Danmark, vi ska på fest hos min moster som fyllde 60 i november och firar det nu (svar ja, ni läste rätt, NOVEMBER).

Kramar

 
1 Nynäshamn:

skriven

Kommer och snor sims 3 för dig ;). Åter igen grattis till MVG i matte, fast matte måste vara det tråkiga som finns. Kemi var lika trist som matten tyckte jag iaf men kul med lärare som skojar till det. Så mer ledigt har ni inget mer än ledigt i skolan ;) O sims är det som gäller då va? Du får göra en gubbe som liknar mig kram

2 Katrin:

skriven

grattis till ditt MVG =)

själv tyckte jag matte B var typ samma sak som matte A... inte så stor skillnad väl?

3 Smurvelmurvelsmurfen:

skriven

För oss var skillnaden mellan matte A och B faktiskt väldigt stor :S