Kort dag :D

2 kommentarer
Hejsan!
 Idag slutade vi tidigt för lärarna skulle göra något tråkigt på eftermiddagen. 
 Först hade vi spanska, då fick vi tillbaka proven som jag inte trodde att det gått bra på alls... Det visade sig dock att jag hade fel, jag fick 53 av 55 vilket var MVG så jag är grymt nöjd :D
 Sen hade vi en lab, gjorde svartkrut *pang bom pang*. :P
 Efter skolan bar det hem och sedan vidare till tandregleringen igen, jag "lyckades" ju i förrgår göra en vacker spricka i min tandställning så fick ta avtryck igår för att göra en ny... blääk, segt som sjutton.
 Sen cyklade jag och mamma och köpte ritkol, hade egentligen beställt från panduro men det var slut på lagret så fick bli att köpa själv och det gick ju bra (tror dessutom det var rätt mycket billigare på claes ohlson hur det nu stavas).
 Sen har jag suttit här och pluggat... samhäll och engelska imorgon... jippie (erkänn ni nästan hörde min irioni?)

Kramar
 
1 Katrin:

skriven

måste bara fråga... när du ritad med kol, sprejar du med sån där fixeringssprej efteråt då? Jag har försökt få tag på sån sprej på alla möjliga ställen men hittar ingen...

2 Smurvelmurvelsmurfen:

skriven

Ja det gör jag, annars smetar det ju ut sig som tusan. Sprejar även när jag målar med torrpastell och oljepastell.