Antal..

En kommentar

Skoldagar kvar: 13
Dagar till sommarlovet: 20
Dagar till bokmässan: 126
Dagar till min födelsedag: 129
Dagar tills vi ska till Italien: 36

Bara för att jag hade astråkigt :P Om antalen inte stämmer så tar jag emot klagomål den 32/13 klockan 26 ;)
 
 Har varit i Varberg med farmor och Ulrika idag iaf, det var rätt god mat faktiskt, eller, ätbar iaf :P
 Sen köpte jag 6 pennvässare och Ulrika tyckte av någon ännu oklar anledning att det var lite för många ;) Köpte även 3 st rubiks kub som jag självklart lyckades sabba alla tre inom 10 min ;) Haha :P 
 Nej nu ska jag läsa lite engelskabok och sen kommer min kompis.

Kramizz

 
1 Landsort:

skriven

Sommarlovet kan vi stryka tycker jag ;). Bokmässan e flyttad till sthlm. Och du växer så det knakar. Italien, se upp för alla snygga killar ;). 6 pännvässare behöver man så många?