Flytande kväve och kolsyreis :P

2 kommentarer

Hejsan! :)
 Det blev regnbyxor imorse faktiskt, fast tog av dem så fort jag kom in på skolan. 

 På engelskan idag så skulle vi sjunga för en av killarna som fyllde år (på engelska såklart) och då blev det lite rörigt när vi kom till hans namn, eftersom ena halvan sa hans förnamn och den andra halvan sa hans efternamn/diverse andra olika smeknamn :P

 På KUF idag så gjorde vi glass med flytande kväve, det var skoj (svar ja, jag är lättroad :P) fast sådär överdrivet god blev den kanske inte, smakade som frusen yoghurt, vilket kanske iofs kan bero på att det var just vad det var. :P Sen doppade de en tulpan i flytande kväve och slängde den i marken, den gick sönder :P
 Vi sprängde lite också, en petflaska på skolgården för att vara lite mer exakt. Vi fyllde i lite vatten, slängde ner massa kolsyreis och höll oss sedan på ett lämpligt avstånd. Sen stod vi där och höll för öronen och skrek åt alla som höll på att komma i närheten att gå bort och hålla för öronen. Fast just när den small så kom två lärare ut genom norra entre dörren, de blev lite vettskrämda om man säger så :S

Nåja, dags att göra matte och läsa i den engelska boke, usch, nationellt både på torsdag och fredag men SEN är ALLA nationella prov i engelska A slut :D

Kramizz

 
1 Blip:

skriven

Aha glass på lektionen tror jag ska börja i din klass ;), och panga på skolgården med stackars lärare :P. Alla nationella prov i engelska skulle tas om hörde jag ;)

2 Blip:

skriven

Var tog komentaren ivägen då? Nåja när går jag börja i din klass vill oxå göra glass o spränga saker ;)