Handlat kläder typ

En kommentar
Hejsan!
 Idag har jag köpt 3 t-shirts och ett par jeans. Sen har jag lagt idioten sammanlagt 187 gånger nu, utan något som helst resultat, till slut körde jag på mammas sätt med att man fick flytta kort till tomma platser (dock även detta utan resultat).
 Är i danmark nu, fast snott pappas laptop (eller snott och snott, lånat kanske man säger, fast frågade iofs inte först men aja :P).
 Igår var vi lite lätt förbannade, för vår matte och idrott var inställd så vi hade håltimme mellan 11.20 och 14.45. Klockan 14.45 skulle vi ha bild så vi gick in på nätet och kollade lärarens schema och blev mycket glada när vi såg att hon också hade ledigt den tiden eftersom vi såg detta som en möjlighet att kanske flytta fram bilden lite. Men inte då, hon kände inte ens något som helst intresse att lyssna på något förslag och tycktes redan innan ha bestämt sig för att det skulle bli som hon ville, gick med andra ord inte att resonera med. 
 Men jag och marie hittade en kortlek som låg utspridd över ett helt bord och som legat där i ett par timmar så vi snodde den (ingen verkade ju dirket sakna den eftersom de bara slängt den över hela bordet) så vi spelade stress en massa gånger. Sen kom en från 9A och satte sig och pratade med oss. Han var lika galen som alltid och höll på och dillade om buddha eller vad tusan han pratade om :S :P Nåja, sen kollade vi lite på fotbollen, gick dock inte så bra, slutade 1-2 så skolan förlorade mot någon skola i örebro.
 Sen nu ikväll så var vi och åt på en kinaresturang, det var grymt gott. Fast kändes lite halvtråkigt när alla andra åt glass till efterrätt och jag satt där med min frukt :(

Kramar
 
1 Blip:

skriven

var inte dåligt med kläder, nu vill man se bilder från djurparken i köpenhamn =)