Hatar friidrott...

2 kommentarer
Hejsan!
 Jag har nu (eller egentligen konstaterades detta för x antal år sedan men det har ingen betydelse) kommit fram till att jag hatar friidrott. Efter ca 20 försök så lyckades jag tillslut få ett kast i kula som var mer än 4 meter och därav ett resultat. :S Det var asjobbigt att springa/gå 2400 meter, för mina skor gjorde ont som tusan, måste se till att köpa nya. Dessutom börjar jag tro att jag är lite allergisk mot pollen, för varje gång som jag är i närheten av björkar så börjar min näsa rinna och ögonen börjar klia lite smått. Fast är inte särskilt allergisk, men var lite jobbigt när näsan höll på och rann hela tiden när man skulle springa. Känns inte helt logiskt att det skulle vara en vanlig förkyldning heller eftersom jag i så fall bara bli förkyld i närheten av björkar. :/
 Lämnade in mina val iaf, blev fotografisk bild och spanska steg 4. Fick ju lämna in nya val eftersom miljö inte blir av helt. Fast jag kryssade i båda miljövalen iaf och skrev en lite stjärna med att om någon av dem inte blev av så ville jag gå fotografisk bild. 

Nej nu ska jag äta, kramizz 
 
1 Blip:

skriven

förlåt en dum en, men vad är fotografisk bild?

2 Livia:

skriven

HATAR det med:( Kmr skolka när det e här nästa onsdag....