Hos morbror

3 kommentarer

Hejsan!
 Nu kommer ni sækert hævda att ni inte kan læsa vad jag skriver f'ør att det står på "danska" men før er som tycker det så kan jag poængtera att det bara ær BOKSTÆVERNA som ær danska, inte orden. :P
 Nu ær jag iaf hos min morbror men vi ska væl snart åka tillbaka till min moster hoppas jag, inte før att det ær så fantastiskt mycket roligare men ehh ja.. :P De vuxna sitter och pratar och pratar och pratar och pratar och jag ær social med min iPod :P Fast har spelat lite nintendo DS också. Har nu (efter ca 1 år :$) fått upp øgonen før spelet zoo tycoon :P Så det har jag ægnat mig åt att spela.
 Vi fick iaf god mat :) Någon kycklinggryta med pasta och sedan fick jag laktosfri yoghurt medans de andra åt glass, var iaf lite bættre æn igår nær jag satt med min apelsinskiva nær de andra åt glass.
 Imorgon bær det hem till Sverige igen, ska bli skønt att komma hem, dock mindre skønt eftersom jag vet att jag har inlæmning i samhæll i øvermorgon.

Kramizz

 
1 Blip:

skriven

Har du gröt i munnen ;) själv har man varit på Grinda kolla länken kram

2 Katrin:

skriven

hehe zoo tycoon har jag spelat på datorn i flera år =)

3 nightz:

skriven

Wii häftigt läsa på danska!=) O låter gått med kyckling-grytan jue=!) Kram