Min dator har avlidit... igen...

2 kommentarer
IDIOTDATOR!!!!!!! :@
Hej, min älskade underbara fantastiska puckade enormt idiotiska skitdator har pajat igen. Denna gång är det hårddisken som är dum i huvudet. 
 Idag har jag städat datarummet *stolt* har till och med dammat, haha, till och med också :P 
 Sen har jag varit med en kompis, vi var ute med Sassa (en hund) och sen satt vi typ och pratade. Och nu sitter dumma lilla jag som vanligt här i något tappert försök att glömma bort det dåliga samvetet för att jag egentligen borde plugga... Eller något i den stilen.

Håll tummarna för mig mellan typ 8 och 12 imorgon, har kursprov i spanska.. BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ


Kramar 
 
1 Landsort:

skriven

Man tycks vara för beroende av datorer nu för tiden. Annat var det när man var liten, då var det endast datorer i skolan och där fanns det inget internet och nöjet var att spela ett spel där man skulle få en mask och växa. Lycka till i spanskan i morron kram

2 Katrin:

skriven

håller tummar och tår =)

kram