Muntligt i spanska

2 kommentarer
Hejsan!
 Idag hade vi först sovmorgon, det var rätt skönt :) Sen hade jag studietid, läste lite i engelska boken men annars inget särskilt. Lunchen bestod av någon grymt äcklig fisk som jag bara åt typ en 1 cm stor bit av.
 Nåja, efter lunch hade vi iaf spanska. Då hade jag muntligt nationellt prov, och det kan sammanfattas med ett ord: HEMSKT! Jag stammade typ konstant och sen pratade jag bara i presens och sa massa grammatikfel och urk. Fast min lärare sa iofs åt mig att vårt samtal var på en helt okej VG-nivå. Så antar att jag får vara nöjd.
 Sen hade jag engelska book talk 2. Jag sa inte så mycket men överlevde typ iaf. :P 
 Nu ska jag kolla igenom beräkningarna inför labben imorgon och se hur jag ska göra.
 

Kramar 
 
1 Landsort:

skriven

Tänk om man fick sovmorron från jobbet med. Fisk som är så nyttigt rökte strömming i söndagskväll såå gott.

2 Livia:

skriven

Det gick säkert bra du ska höra mig när ja pratar... plus ja blir as röd i ansiktet o då blir det ännu mera jobbigt:(