Plugga biologi typ

3 kommentarer

Hejsan!
Idag ska jag plugga biologi och sen om vädret tillåter ska jag ge mig ut och fotografera lite som belöning för att jag pluggat så duktigt :P
 Idag hade vi först matte nationellt, tyckte det var väldigt enkelt faktiskt. Mycket lättare än vad jag trodde att det skulle vara, fast snurrade till sig lite där på stora uppgiften eftersom jag HATAR medianer.
 Fick tillbaka kemiproven idag, jag fick VG- :) Sen fick jag en intressant kommentar på en uppgift stod "Avigt sätt att räkna men du var ju i alla fall konkret" :P Bara för att jag gjort typ hur många uträkningar som helst när alla andra typ skrivit aslite :P
Det är läskigt, vecka 22 ska vi laborera SJÄLVA på kemin och då ska vi göra en lösning av kopparsulfat och alla gör olika och det ska då bli så att när vi sedan ställer upp dem sedan ska det liksom gå från ljust till mörkare och mörkare. Och detta gör att det SYNS vääääldigt tydligt om man räknat fel på mängden och då frågade en elev vad som hände om man gjort det och läraren svarade "Ja då skäms man väl den lektionen och sen gör man inte om samma misstag igen" men ändå... det är sjukt läskigt. Så står man där och liksom alla andra stämmer i färgskalan utom ens egen för att man räknat med 0,01 mol fel liksom :S
 
 Nu hinner jag inte skriva mer, måste plugga biologi fast tror jag typ kan nästan allt :)

Kramiz

 
1 Landsort:

skriven

Grattis till VG, hoppas kemin går lika bra men det tror jag du fixar. Lika så biologi fixar du, hoppas du hittar något kul att fotografera, kram från ön Landsort/öja fast byn här heter ju Storhamn, ön heter Öja och fyren Landsort och byn Storhamn visst nu kråglade ja till det hela igen, vi säger Landsort ;)

2 MVG:

skriven

VA!!!!! Fick du gå ut och ta kort:O Jag trodde att du alttid satt inne och pluggade!!! Jag tycker också att det kommer att bli läskigt med det individuella provet för du och Maggan är så läskiga:S:S Buhhuuu

3 Landsort:

skriven

MVG: Hur gammal är du 4år? Den dagen du hamnar på en anstalt kommer du att var rädd och inte så kaxig som du är nu lita på mig jag har sätt hur kaxiga grabbar som du bryta ihop när dom sätts bakom lås och bom, den dagen kommer du att roppa på mamma.