Saknar ork

2 kommentarer
Saknar ork just nu... ska snart börja blogga aktivt igen, jag lovar. Är inte så att jag vill sluta med bloggandet. Känner bara att jag fullkomligt saknar ork att göra något som helst vettigt just nu. Det enda jag gör är att måla, se på film och läsa ungefär. Fast jag är mycket väl medveten om att jag BORDE plugga. Hatar den där satans känslan, det där dåliga samvetet som bara väller över en när man vet att man BORDE ha pluggat... Vet inte varför jag konstant skjuter fram det.. det bara blir... Men måste fokusera på biologin snart. MÅSTE börja plugga... oavsett om jag orkar eller inte. JAG MÅSTE!!!!

Kramar
 
1 Blip:

skriven

Trist får hoppas du hittar tillbaka till bloggandet snart, fast sommaren är snart här då är jag inte heller mycket vid datorn kram.

2 Blip:

skriven

Det är bäst att du börjar plugga och blir lite social snart!!!!!!!!!!!!