Utvecklingsamtal

2 kommentarer

Tjo!
Utvecklingsamtal idag, det gick bra. :) De skulle överväga MVG i matte eftersom jag faktiskt var grymt nära MVG på nationella, en ynka stjärna ifrån (massa massa tack till er som hjälpt mig med matten, antar att ni vet vilka ni är). :D Men vi får se hur det blir, kanske, kanske inte. Men man kan ju alltid hoppas (Marie, om de överväger mvg på MIG så är det typ grymt garanterat att du får det så du behöver inte oroa dig mer :P).
 Sen fick vi tillbaka biologiprovet... jag fick VG-, sämsta jag någonsin i mitt liv fått på ett biologiprov men får skylla på att vi hade grymt mycket kursprov och annan skit just när vi skulle ha det provet. 
 
 Nej nu måste jag plugga... eller iaf göra bild, eftersom min idiotdator som sagt kraschat där jag hade bilderna jag gjort hemma till bildarbetet :(

Kramar

 
1 Landsort:

skriven

Grattis du pluggar hårt så bra betyg är du värd.

2 Livia:

skriven

Kommer du få en ny data då:D Spelet kmr om en vecka i morron:D