Öppet hus

En kommentar
Hejsan!
Nu tänker ni "åh vad fuskigt är hon ledig idag" eller nåt och det hade jag också varit, om det inte varit så att jag ska vara där på öppet hus. :P Ska till skolan klockan 15, då ska vi väl typ förbereda inför labben och sådär (ska vara i kemisalen, var annars :P) och sen är det öppet hus mellan 17 och 20 och förmodar att vi ska städa undan och så efteråt, så är väl hemma igen kring 20.45 eller något sådant skulle jag tro.
 Lite sur över att jag missar ett möte med kuliga människor från lokaltidningen men nåja, får väl överleva för den här gången :P Egentligen skulle vi haft det förra veckan men då var det för få som kunde så det blev denna, typiskt.

Ska ägna dagen åt historia förhoppningsvis. Måste plugga, har prov på fredag på hur många sidor som helst och jag har inte ens läst igenom allt än :S

Sorry för inaktivt bloggande, mycket i skolan som sagt.

Kram
 
1 Nynäshamn:

skriven

Vissa har det bra som får sovmorron undrar om man inte ska byta med dig, går upp halv 5 på morronen.