Ovanligt vanlig

En kommentar
Hejsan!
Jag har en ovanligt vanlig färg på mina naglar i nuläget. De är röda. Dock är de väldigt väldigt väldigt skrikigt röda, inte heeelt som jag planerat, me det får väl vara okej :P

Om det mot förmodan är någon av er som någonsin stått i spöregn med ett chockrosa paraply och en systemkamera på ett stativ och fotat bilar med lång slutartid, så kan jag informera er om att detta är mycket korkat gjort :P För det första så får man regndroppar på linsen, vilket gör att bilden blir mer eller mindre prickig, för det andra så blir man blöt själv, eftersom man håller paraplyet över kameran och inte över en själv. För det tredje så stirrar folk rätt kostigt på en... Kanske inte så konstigt, kändes en aning onormalt att stå med ett chockrosa paraply och försöka fota vid en trafikerad gata där de flesta förmodligen inte ser något som helst värt att fota (såvida man inte finner det är extremt underhållande att ha bilder på en rondell...).
Kan också tillägga att alla utom en bild var totalt värdelösa, en lyckades jag rädda med lite redigering (ta det luuuugnt alla ni som hatar redigering, jag har bara gjort bilden lite mörkare...)
Resultat:

Okej okej, jag veeet, inget direkt lysande resultat (eller lysande är väl kanske det enda det är... men aja :P)

Kram
 
1 Nynäshamn:

skriven

Hmm vågar man kommentera detta. Rosa paraply ja du skulle även jag undra vad du var för tokig prick som stog där. Glöm inte och måla läpparna med :P