Snö som inte lägger sig

2 kommentarer
Hejsan!
Sorry att jag inte skrivit på några dagar, har varit så mycket i skolan och liknande så tid har inte funnits.
Snöade idag, fast det la sig inte :( Jag vill ha vinter ju, då ska snön lägga sig på marken, inte försvinna så fort som den träffar den. För min del kan det gärna vara snö mer eller mindre från mitten av november till februari. Innan dess ska det inte vara snö, för då är det höst och efter det ska det inte heller vara snö, för då är det vår :P
Min åsikt om årstider:
Vinter: halva november, december, januari och februari
Vår: mars, april och halva maj
Sommar: halva maj, juni, juli, augusti
Höst: september, oktober och halva november

Sen finns det väl säkert folk som har helt andra åsikter om när det ska vara vilken årstid, men det är upp till er :P

Kram
 
1 Nynäshamn:

skriven

I södra Sverge har jag bestämt att det ska vara 10m snö nu fram till maj =)

2 Katrin:

skriven

nä usch jag vill inte ha snö... för mej räcker det om det kommer snö den 23 dec som ligger kvar till 1 januari hehe. kramar