Borde plugga biologi nu

En kommentar
Hejsan!
Min dag började med att jag hade miljöpolitik. Vi kollade på film (En obekväm sanning) och fick tillbaka arbeterna om miljöorganisationer. Nu känner ni mig så pass bra att ni vet att jag inte nämner att vi fått tillbaka ett arbete om jag inte vill briljera lite med resultatet :P Jag fick MVG med andra ord :P
 Sedan hade jag studiepass, det ägnade jag åt att läsa biologi (vilket jag definitivt borde göra just nu, så jag vet inte riktigt varför jag sitter och bloggar istället :S). Dock hade jag väl kanske tankarna på lite annat håll, så jag hade kanske inte full koncertration på havets ekosystem, milt uttryckt :$ :P
Efter lunch var det dags för engelska, vi pratade typ om kursen och om vad man ville göra för något under kursens gång (Engelska B). När vi var klara med det så fortsatte vi läsa i våra böcker.
 När engelskan slutat var det dags för dagens andra studiepass (svar JA det är grymt segt med två studiepass på en och samma dag). Detta ägnades åt att plugga spanska, så jag kan det ganska bra inför imorgon iaf. :)
 Min sista lektion var fotografisk bild. Där skulle vi framkalla porträtten som vi tagit för ett par veckor sedan samt jobba lite mer med lådkameran. Jag och en av tjejerna skulle göra det med framkallnings- och fixeringsvätskan. Det var lite halvkaos eftersom det blev lite rörigt med tidtagningen men det blev bra till slut iaf och bilderna blev inte förstörda. Tur det, tänk om vi sabbat allas porträtt, hemska tanke :S Lådkameran gick väl ungefär som förra gången kan jag väl säga och det resultatet kan ni ju se två inlägg längre ner. Det gick inte så bra med andra ord :P Fattar inte varför man ska använda sådan där stenåldersteknik.. :S
Nu ikväll har jag varit på möte på lokaltidningen och det blir lite skrivande för min del den här gången, en intervju för att vara mer exakt :)

NU är det iaf dags för mig att plugga!

Kramiz
 
1 Nynäshamn:

skriven

Full fart i skolan, havet är alltid kul att läsa om och alla djur som leber där



Gammal hasselbladskamera ligger runt 50.000kr