HÖSTLOV!

En kommentar
Hej!
Förlåt att jag inte bloggat sedan i måndags (tror jag det var?). Som ni såg då så har min vecka varit en aning stressig. Men nu är det höstlov :D
Finns väl inte så mycket att berätta om veckan, gårdagens studiebesök var URTRÅKIGT och totalt meningslöst.. :S
 För övrigt så stör jag mig ännu mer på att jag suddade ut den där idiotiska uppgiften på fysikprovet, för hade jag inte gjort det hade jag fått MVG. Nu var jag två ynka poäng under, fast jag tycler nästan att man kan klassa det som MVG iaf :P

Marie sa något bra idag :P Vi spelade kort.
"Hur länge ska du blanda egentligen?" Frågade jag
Marie svarade: "Jag blandar så länge att jag vinner" :P Så det kan ni tänka på, när ni blandar en kortlek så ska ni blanda så länge att ni vinner, hur det nu går till :P

Kram
 
1 Nynäshman:

skriven

Dagens ungar har det för bra, höstlov hade inte jag i skolan. Nästa gång jag testar o spela kort ska jag blanda länge för att vinna =), kolla in min nya fotoblogg med i länken kram