Konstig vs kreativ

En kommentar
Hejsan!
Jag ska ta allt från början. Jag var ute och fotade för sisådär en timme sedan, jag hölls utanför ett dagis där några barn var ute och lekte. Efter ett tag kom de fram till dagisets staket och undrade vad jag gjorde (de hade väl aldrig sett någon som ägnade sig åt att lägga löv på asfalten till ett hjärta förut :P). Jag förklarade vad jag gjorde och de tittade nyfiket på mig ett tag, till slut sa en liten kille "Jag tycker det du gör är konstigt!" haha :P Jag svarade "Ja det kanske det är, fast det blir en fin bild sen" och fortsatte. 
Barnen tröttnade efter ett tag och sprang iväg, en stund senare när jag var klar med hjärtat kom två äldre damer (gamla tanter) och sa att det var kreativ och ett fint hjärta :P Jag tror ja gillar deras syn på saken bättre än barnens :P Sedan är väl frågan om inte gränsen mellan konstig och kreativ är ganska hårfin, eller kanske rentav samma sak? 
Här är bilden iaf:


Kram
 
1 Nynäshman:

skriven

Tycker den lilla killen är klok ju, er tjejer blir man ju inte klok på. Fast jag måste erkänna att bilden blev fin på "smurvelmurvelsmurfen löven" :P