Sovmorgon

En kommentar
Hejsan!
Om det är någon som mot all förmodan missat det så har jag sovmorgon till klockan 10.15 på måndagar :P Och eftersom jag är klar och först ska cykla iväg om en halvtimme så tyckte jag att jag kunde sätta mig och skriva ett litet blogginlägg. Har ju inte varit så aktiv senaste tiden direkt, tror det kan ha något att göra med att min vecka ser ut såhär:
Måndag: Booktalk 2 i engelska (babbla om en tråkig bok)
Tisdag: Plugga som en galning, anledningen ser ni på onsdag
Onsagd: Labrapport inlämnad och kemiprovm (som jag inte fattar NÅGONTING av.. satt igår i evigheter utan reslutat, tycker det där är svinsvårt) :S
Torsdag: Studiebesök
Fredag: Inlämning i svenska och matteprov.. (som jag inte heller fattar någonting av)

Visst låter det jättebra? eller inte... :S

Visst låter det underbart..? :S Kan någon vänlig själ förklara för mig varför lärare alltid lägger allt veckan innan lovet? För det förstår jag nämligen inte... Först hade vi knappt något i flera veckor och sedan så kommer ALLT nu :S Bläääk

Det regnare ute också, urk :(

Kram
 
1 Nynäshman:

skriven

Protest! Inte kan man ha sovmorron ni ska ju börja vid 05 :P och det där höstlovet kan vi skrota med :P