Misslyckande med lådkamera

3 kommentarer
Hejsan!
Nu ska jag visa hur det ser ut när man misslyckas när man fotar med lådkamera. En lådkamera är alltså en ljustät burk som man lägger ett fotopapper i, sedan gör borrar man ett hål, sätter aluminiumfolie för och tejpar fast den, sticker hål på folien med en knappnål, sätter svart tejp för går ut, sätter burken, drar bort tejpen, sitter still i typ 3 minuter. Sen sätter man på tejpen igen. Mitt blev dock... inte så bra :P Det här ska alltså föreställa mig, visst är det väldigt likt? ;) Nu vet väl iofs en del av er inte hur jag ser ut, men jag hoppas att ni har någon typ av förmodan att jag inte är en fläck :P

Visst blev bilden väldigt fin? Jag tror jag hellre fotar med nikon d5000, mycket mindre jobb och motivet ifråga blir inte till en svart fläck (såvida det inte är det som man fotar då) :P

Kram
 
1 Nynäshamn:

skriven

Ser ut som näsborren du har zoomat in...

2 Livia:

skriven

Har du läst det i digitalfoto för ja har för mig jag såg det där:P

3 smurvelmurvelsmurfen:

skriven

Nej jag har inte läst det där, vi gjorde det där på fotografisk bild idag.