På skrivhumör

2 kommentarer
Hejsan!
Egentligen borde jag ta tillvara på detta tillfälle och sätta mig för att fortsätta på novellen. Istället satte dumma lilla jag mig såklart vid bloggen och började skriva här istället. :S
Har studiedag idag :D Jag gillar studiedagar, jag tror dessa är till för att lärarna ska ha tråkigt tillsammans och vi elever ska få en trevlig ledig dag.
 Dock ska min studiedag till största delen gå åt till att plugga. Går inge bra med svenskan till exempel, jämförelsen av filmer + filmfrågorna ska vara inne på onsdag och jag har inte ens börjat. Jag hatar krigsfilmer, fattar inte varför man ska se det... Sen så har jag en satans labrapport i kemi om gaser som de andra gjorde för typ 3 veckor sedan (minst) och som jag fortfarande inte lämnat in min labrapport om. Men det är faktiskt skitsvårt att skriva en labrapport när man inte ens varit med på labben :S Sen så blir det väl lite biologi också skulle jag tro, har ett sådär väldigt "roligt" prov i ekologi på tisdag, har inte börjat plugga och provet är på ca 40 sidor.. jippie :S
Nåja, nu ska jag sluta klaga, dessutom så är mitt behov av att skriva snart täckt. :P Dumt egentligen att jag inte använde den här stunden åt att skriva novell, dock har ni ju lite att läsa nu iaf :P
Jag fotade också månen igår, är relativt nöjd med bilden iaf :) Fast det är klart, hade man haft ett teleobjektiv hade den blivit rätt mycket bättre. Men det ska jag skaffa någon gång senare :P


Kramiz
 
1 Katrin:

skriven

fin bild =)

2 Nynäshamn:

skriven

Jag tror det finns en gubbe på månen =)