Sovmorgon

2 kommentarer
Hejsan!
Jag har sovmorgon... som alltid på måndagar, men i brist på saker att göra (eller förresten, inte sjutton har jag brist på saker att göra, jag borde plugga, plugga, plugga och plugga) så skriver jag ett blogginlägg.
 Idag ska jag ha historia, spanska, engelska, matte och svenska. Hmm, varför känner jag att alla ämnen här utom matte och svenska ger mig dåligt samvete för att jag borde ha pluggat mer :S I historia har vi prov om tre veckor, amerikanska inbördes kriget... Jippie, or not. I spanskan ska vi skriva någon grej i koppling till sommaren (som ska vara inne på fredag och jag har inte börjat :S). I engelskan skriver vi någon saga eller dikt eller vad tusan man vill om ett djur.. Eh, jag skriver om ett grönt vildsvin och har skrivit 4 rader, verkligen duktigt :S :S Men jag har total idétorka och kommer inte på en enda mening till. :S

 Nåja... det fixar sig väl, på ett eller annat sätt. Känns ju också väldigt bra att vi har labrapport i fysik, biologiuppgift och spanska uppsats som ska vara inne på fredag, och jag har möte på lokaltidningen på torsdag... Så jag får väl försöka få klart en del tills på torsdag, fast då ska engelskan in... URK!

Här är iaf en bild på Zafir från igår, tyckte den passade lite bra till rubriken :P



Kramar
 
1 Livia:

skriven

Gäsp gäsp

2 Nynäshamn:

skriven

Inte roligt när man inte vet vad man ska skriva om, hoppas det säger pling snart i skallen :P