Underbart

2 kommentarer
Hejsan!
Gårdagen kan sammanfattas med ett ord: UNDERBAR!
Var på bokmässan, lyssnade på när Mårten Sandén pratade tillsammans med en annan författare (Magnus Nordin, läst en del böcker av honom också). Sen så fick jag pratat lite med Mårten efteråt.
Det blev en superbra dag iaf :D Sen att bokmässan iofs skulle kunna göra vilken dag som helst underbar har väl kanske lite med saken att göra :P
Sedan så fick jag tillbaka min mobil igår, då var jag visserligen smått sur över att de haft den i tre veckor utan att hitta något fel på den. Hur tusan kan det vara så att man bara har täckning utomhus utan att det är något fel på mobilen? :S Så den är med andra ord precis som innan jag lämnade in den *suck*. Men jag är i alla fall väldigt glad över att ha fått tillbaka den :D Sony ericsson är enligt mig typ 1000000000000 gånger bättre än Nokia :P

Idag ska vi fira min födelsedag, fyller ju år på måndag :D Då är det bara ett år tills jag är myndig :P

Kram
 
1 Nynäshamn:

skriven

Mårten var väl inget att se ;) Låter kul med bokmässa har själv haft en trevlig dag idag (lördag) köpt mig en ny kamera Nikon COOLPIX L100. Ska snart iväg o se bio. kram

2 Katrin:

skriven

grattis i förskott =) kramar