Danmark

Kommentera
Tjohej!
Jag ær i Danmark nu (och svar nej jag skriver inte på danska bara før att jag råkar sitta vid en dansk dator).
 Jag ær hemma igen på lørdag, tills dess får ni stå ut med mina danska bokstæver ær jag rædd.
 Igår åkte vi ner hit, det gick bra och jag var social med min iPod større delen av vægen. Det fungerade riktigt bra att lyssna på ljudbok på vægen ner. :)
 Vi fick också køpt lite klæder hær igår, så jag fick en ljusblå munktrøja, fyra t-shirts (eller om det var 5) samt två par jeans. Jag hatar att handla klæder och ær førmodligen en av universums tråkigaste personer att gå i affærer med. Iaf klædaffærer. Har extremt svårt att se vad som skulle vara så underhållande med att gå och titta på klæder som sæket ændå inte passar. Nej tacka vet jag affærer som sæljer konstnærsmaterial eller antikvariat, dær har vi vettiga affærer som man kan titta i. Dock har en en kænsla av att man behøver handla klæder någon gång ændå, så jag ær glad att jag hittade så pass mycket hær. Slipper jag det på ett tag :P
 Nej, nu kanske det ær læge att æta frukost, ær ju læmpligt om jag hinner bli hungrig igen innan vi ska æta lunch. Vilket vi ska gøra på en otroligt god restaurang inne i Køpenhamn och jag ska ta med mig laktastabletter, før jag vill inte fråga ut folk gællande huruvida maten innehåller mjølk eller inte.

Kram