Jag är inte efter, nej nej

8 kommentarer

Hejsan!
Jag har nu kommit på att det är mycket enklare att lägga in ljudböckerna i iPoden än att ta med sig en cd-spelare och ljudböckerna. Och man kan lyssna i bilen även om man inte kan läsa. :P Jag känner mig smart, fast av någon anledning känns det som att jag inte är den första som kommer på detta? Haha

 
1 NF:

skriven

Hej !

Du har en jätte fin blogg , diggar den !

Glad påsk på dig , kramisar ;)

2 anapanda:

skriven

haha smart ;)

3 melanie:

skriven

haha, ganska mkt efter;)

4 frida:

skriven

Vattentät kamera / Kompaktkamera?



hjälp mig!

5 Bloe:

skriven

Fast CD-spelare är mer kärlek.. Jag borde också lyssna på ljudböcker, har behov att läsa fast mår illa på bilfärder.

6 Katrin:

skriven

min mor har jämt ljudböcker i iPoden.. hon har dom när hon är ute och springer elelr promenerar =)

7 melanie:

skriven

sv: okej, jag hade 50 innan i förrgår, igår fick jag 118 (Y)

8 frida:

skriven

sv: tack för hjälpen :) ska tänka på saken ^^