Summan av tavelramsfösök

2 kommentarer
Hejsan!
Det verkar inte riktigt vara min dag idag. Jag hade just skrivit ett väldigt långt inlägg om hur det gick när jag försökte byta ut en teckning mot en annan i en av ramarna fast jag råkade trycka på en knapp på datormusen så att jag gick bakåt ett steg, vilket självfallet resulterade i att allt var borta och jag måste skriva om det igen. Hurra...
I alla fall. Jag gjorde nyss ett tappert försök att rama in av mina teckningar. Jag har en hel del tavlor jag själv målat på väggarna i mitt rum så det enda jag jag behövde göra var att byta ut den som satt i ramen... trodde jag.  Det gick väl inte riktigt som planerat. Jag hade tillråga på allt även målat naglarna röda precis innan. Jag ska försöka summera resultatet för er:
- Det är ett märke efter ett häftstift i plastskivan som sitter framför teckningen (ingen kommentar, tror inte jag ska ge mig på en invecklad förklaring gällande hur det gick till).
- Det är fortfarande samma tavla som hänger där, det att den är något mer sne
- Mitt nagellack är helt försört
- Jag har förstått varför man inte ska använda häftapparat när man försöker ordna en hänganordning till en tavla, i alla fall inte om man råkar vara smurvelmurvelsmurf
- Teckningen jag egentligen skulle hänga upp har ett rött märke av nagellack i ena hörnet
- Jag har slösat massor av tid som jag kunde använt att plugga.

Påminn mig om att jag ska hålla mig borta från tavelramar den närmaste tiden.

Kram
 
1 Livia:

skriven

För att det e vissa saker jag vill skriva, men kan inte skriva för att det e folk som läser min blogg som jag inte vill ska veta allt elr svårt o förklara..

2 Livia:

skriven

Sv : Nej ;)^^



Vad tror du ;p såklart:)