Det här med shopping

Kommentera
Hejsan!
Idag har jag varit inne på gina tricot för ungefär första gången i mitt liv. Åtminstone var det första gången då jag själv var medveten om att det var gina tricot jag var inne på. Det var en hemsk upplevelse. :P Hela affären var full av sminkade modeintresserade tonårstjejer som cirkulerade runt lite som universums bakgrundstrålning som vi studerade idag på kemin. Rester från big bang, måste säga att universums bakgrundstrålning faktiskt har en mer vettig anleding att cirkulera runt än vad de i butiken hade och dessutom råkar den av en smurvel klassas som bra mycket mer intresseväckande. Men nog om den. Jag klarade i alla fall av att köpa tre rutiga skjortor där inne (ja jag köpte tre av samma modell för att behöva vistas så kort tid i lokalen som möjligt) och sen ta mig ut ur affären igen. 
 Okej, jag låter otroligt märklig. Jag har ingen fobi för klädaffärer eller så, jag tycker bara inte om att handla kläder. Jag ser inget roligt alls med det. Fast allt det här har jag redan tagit upp tidigare. Jag förstår absolut inte alls vad som skulle vara underhållande med att stå i evigheter och prova kläder man inte ens tänker köpa. Fast alltså, tycker man att det är roligt så är det fritt fram att roa sig med det. Nåja. Jag är inte mycket för shoppning, om det inte framgått :P

Kram