Lär man sig aldrig?

2 kommentarer

Hej.
Varför lär man sig aldrig att inte lägga saker på jättebra ställen så att man lätt ska kunna hitta dem? Det är ungefär det dummaste man kan göra. För de kommer absolut att försvinna då man i 9 fall av 10 glömmer bort den där otroligt bra placeringen. Suck. Jag hade en hög färgade papper som jag när vi möblerade om la på någon plats där jag tänkte "Jag lägger dem här så vet jag var jag har dem". Inte tusan vet jag var jag har dem... De är helt borta. Jag har noll minne alls av exakt var den där jättebra placeringen där jag parkerade mina färgade papper för att de inte skulle komma bort är någonstans.

Läggdags nu, får fortsätta leta imorgon.
Kram

 
1 Katrin:

skriven

hehe det där händer mej jämt

2 Pippi:

skriven

Händer mig också ofta, minne vad är det liksom...



Nu senast hade jag blivit av med mina nycklar letade igenom typ hela huset, inga nycklar... Hittade dem efter två dagars letande - i min kameraväska Haha



Hoppas du hittar dina färgade papper snart!