Rubrik utan mening.

Kommentera
Hejsan!
Har varit en dag med fullt upp får man nog säga. Först nu fått en liten tid vid datorn. Fast usch vad jag känner att jag har lite att berätta, trots att det har hänt sjukt mycket. Detta kommer låta lite som en dagbok av en sjuåring. Något i stil med "idag gjorde jag det och det, nu ska jag gå, hejdå". 
 Men men. 
 Dagen inleddes med att jag umgicks med Marie för första gången på 6 - 7 veckor skulle jag tro. Vi spelade lite spel (precis som vi gjort de tidigare gångerna vi setts), pratade lite och jämförde våra scheman och insåg att vi hade rätt många lektioner tillsammans. Jag älskar verkligen mitt schema inför trean, enda som är en smula märkligt är att vi har matte D. Varför står en kurs på schemat som vi redan avslutat och fått slutbetyg i liksom? Nåja, förmodligen antingen något man inte behöver gå på eller en felskrivning i schemat. För jag tänker inte stanna tre timmar extra i skolan på fredag eftermiddag för att ha lektion i en kurs som jag fick mvg i slutbetyg i förra terminen. :P
 Sen var det dags för möte på lokaltidningen. Det var bara jag som var där av ungdomarna dock, men det gick ganska bra ändå tyckte jag (alltså, jag hade ju inte möte med mig själv förstås :P). Vi får se hur det blir. Om allt går som det ska så ska jag intervjua en riktig fotograf. Hihi, sådär går det när jag det bara är jag där ;)
 När jag var klar där så var vi hemma och åt lite innan vi gav oss iväg för att fiska lite. Även idag utan resultat dock.
Nej nu ska jag gå och parkera mig i soffan, Mitt i naturen börjar snart.

Kram på er.