Rutiga skjortor

En kommentar
Hejsan!
Det första jag ska säga är följande. Det här är absolut ingen bild jag är det minsta stolt över. Jag brukar inte fota kläder och det här var ingen särskilt genomtänkt bild, jag la dem på golvet och fotade. Punkt. Inte ens orkat bry mig om vattenstämpel då jag betvivlar att någon kommer orka kopiera ändå. Inte så mycket man kan göra med en sådan här bild.
 Jag avskyr att handla kläder, det är bland det tråkigaste jag vet. Har aldrig riktigt sett vad som skulle vara underhållande i att gå och vända och vrida på saker i tyg. Jag är inte så mycket för att shoppa rent allmänt. Min teori gällande att handla kläder är något i stil med "Är jag helt säker på att jag inte kan ha de här jeansen lite till?" "Behöver jag verkligen en ny tröja?" osv. Nåja. Det var egentligen inte min åsikt om shopping jag tänkt skriva om (även om det kanske iofs skulle kunna ge ett helt inlägg i sig självt). Jag hade tänkt berätta att jag faktiskt införskaffat två rutiga skjortor idag. SMURVEL + SKJORTA = Otroligt Ofattbart. Jag har aldrig gillat skjortor, fast jag insåg för ett tag sedan att de faktiskt kan vara fruktansvärt snygga. Som många av er säkert redan vet är jag enormt förtjust i rutiga saker (kan ingen ge mig sån där rutig målarfärg som de har i kalle anka på julafton? :P). Jag är mot all förmodan ganska jätteförälskad i mina två nya rutiga skjortor.
Jag som alltid alltid alltid haft pannlugg och munktröjor har nu plötsligt fått för mig att skaffa lång lugg och hittat två rutiga skjortor som jag gillar. Hur ska detta sluta tro? :P


Nästan så jag skäms över den där bilden, men den får duga.

kram
 
1 Livia:

skriven

Vart har du köpt dom ifrån:D?



E den till vänster från Jc :D? gissar bara:p