Babbel, eller så.

En kommentar

Hejsan
Nu tänkte jag skriva ett blogginlägg. För att skriva något som är helt uppenbart. Påminner lite om Ford Prefect i Liftarens gudie till galaxen som resonerade kring varför människor alltid sa saker som var fullkomligt uppenbara. En av teorierna var så vitt jag minns att om deras mun inte var aktiverad så kanske hjärnan skulle börja arbeta istället. Dock är ju inte min mun aktiverad i nuläget, eller jo, det är den visst för jag tuggar på ett tuggummi med smak av... eh... ja vad smakar det? Tror det smakade melon någon gång i tidernas begynnelse, men det var nog länge sedan. Vilket jag just kom på att det förmodligen alltid är då man talar om tidernas begynnelse.  
 Idag har jag inte gjort något vettigt alls. Jag har konstaterat att många människor ser ut som glada randiga renar med en viss känsla av julstämning. Åtminstone om man bortser ifrån ränderna, det renlika utseendet och hornen. Då återstod vid närmare eftertanke inget av den randiga renen, men de såg iaf ut att vara glada med viss känsla av julstämning. Även om blåprickiga renar inte var särskilt involverade i det hela (eller randiga heller för den delen som jag precis kom till insikt om att jag skrivit).
Nej gud vad jag skriver om ingenting här känner jag. Kanske borde övergå till att försöka undersöka om vi har kemi eller biologi imorgon. Mest för att jag är allmänt lat och inte orkar släpa med biologin om vi inte har det och för att jag är sugen på en kemiföreläsning. Eh. Oj vad märkligt det sistnämnda lät. Bäst att jag slutar skriva innan jag går in på fler märkliga saker.

Hejs. 

 
1 Erika - VIKTKAMPEN , - 15,4 KG!:

skriven

Hej!



Vad kul du satt och nickade iaf ;). men herregud vad var det för människa då?! haha. Ja man blir så trött på en dle och jag har inte så bra tålamod till det. blir irriterad osv.



Jag vet vad jag gör och jag mår förfärligt bra ! :D Kramar